Bianca, Pearu, Gertrud ja Maarja Kokkolas. Peatükk 2

Esimene õpilasvahetuse päev Kokkolas algas Kokkola Keski-Pohjanmaan Konservatorio toreda sissejuhatava tunniga. Kõik tutvustasid endid ning rääkisime, mis meid tuleval nädalal ees ootab. Minu jaoks oli hästi huvitav see, kuidas erinevatest kultuuridest inimesed uute inimestega kohtudes käituvad. Suureks naljaks sai see, kuidas eestlased ning soomlased ei tunne ennast üldse ebamugavalt, kui teiste inimestega suheldes tekib väike vaikuse paus  kuid iirlaste ja šotlaste jaoks oli see kohutavalt ebamugav, seega lobamokk nagu ma olen, püüdsin nende enesetunnet kohe parandada.

Nädala jooksul toimuvad meil erinevad töötoad ning lisaks jaotati meid kolmestesse gruppidesse, kellega peame nädala lõpuks kokku panema pisikese kava ning reedesel kontserdil teistele seda esitama.

Esimeseks töötoaks oli muusiku heaolu. See oli väga mõnus ning avatud tund, kus saime teiste õpilastega kergesti tutvuda, sest pidime tegema mitmeid "jää murdmise" mänge ning harjutusi. Lõpuks jõudis kohale ka meie armas Bianca.

Pärast seda saadeti kõik grupid eraldi klassidesse ning üldiselt anti meile väga vabad käed, mida oma grupiga teha. Minu grupp ning ka mitmed teised, nagu mulle siiani tundub, püüavad koos kirjutada uut muusikat. Mina olen koos ühes grupis ühe Kokkola ning ühe Derry poisiga. Nad on mõlemad väga toredad ning avatud, nagu teisedki õpilased, kes sellest vahetusest osa võtavad.

Teine päev algas improvisatsiooni loenguga, mis oli väga inspireeriv ning tore.  Õpetajad rääkisid meile kuidas nemad improvisatsiooni maalima mõistavad ning kuidas oleks kõige lihtsam alustada. Mulle väga meeldib  et kõik siinsed õpetajad on väga positiivsed ning hea huimorisoonega, kõik koosviibimised on täis naeru ja nalja.

Edasi tegime taas individuaalset tööd oma gruppidega ning ootan juba suure huviga, mida sel nädalal meile veel pakkuda on.





Kommentaarid

Populaarsed postitused