Rumeenia 7.02

Tänast päeva alustasime Elie Wiesel muuseumis, kus giid tegi meile tunnise tuuri. Pärast seda läksime bussile ja suundusime meie linnast kaugemale. Täpsemalt käisime Călineşti kirikus, mis asus mäe otsas, oli üleni puidust ja seinad olid kaetud maalidega. Seda kirikut tutvustas meile giid, kes kandis kohalike rahvariideid. Käisime ka klaasimaalimise õpitoas ja tegime seal usuteemalisi maale. Pärast seda liikusime Botizasse, kus sõideti hobuvankritega kloostri juurde, millest mina ja Nastja osa ei võtnud. Meie see-eest jalutasime linna peal ringi. Täna oli võrreldes eelmiste päevadega kõige külmem, aga päikselisem. Ringi sõita oli tore, sest igal pool ümbritsesid meid ilusad mäed. Jõudsime 19-aeg tagasi Sighetusse ja otsustasime mu hostiga koju liikuda, kuna tal tulemas järgmisel päeval inglise keele olümpiaad ning ma olin pikast tripist väsinud. Mõned eestlastest läksid aga välja. Õhtusöögiks sain täna traditsioonilist Rumeenia toitu (Sarmale), mis oli väga hea. Siin on olnud väga tore: olen õppinud rumeenia keelt ja ajalugu, saanud uusi sõpru jne.

Eleri



Kommentaarid

Populaarsed postitused